Westers Telecom

Met Cloud telefonie beschikt u over flexibiliteit

Cloud telefonie

Met Cloud telefonie belt u via een dataverbinding (internet) in plaats van de analoge/ISDN telefoonlijn.
Bellen met uw eigen netwerk via een telefooncentrale in de Cloud, wat betekent dat een telefooncentrale op locatie niet meer nodig is.

Samenwerking tussen uw telefonie en zorgsysteem

Cloud telefonie voor de Zorg

De uitdagingen die dagelijks spelen in de zorg zijn duidelijk: werkdruk is te hoog, personeelstekort is aan de orde van de dag en de zorgvraag blijft groeien. Veel organisaties binnen de eerstelijns zijn op zoek naar dé oplossing voor deze uitdagingen, maar eenvoudig is dat niet. Men wil graag profiteren van wat de techniek biedt, zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen.

Flexibel, functioneel en transparant mobiel bellen.

Mobiele telefonie

Wij bieden verschillende abonnementsvormen aan waardoor je elke simkaart perfect kunt afstemmen op het verbruik van uw medewerker of organisatie. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om een aantal belminuten af te kopen en daarvoor in de plaats bijvoorbeeld een sms-bundel of databundel af te nemen.

hero

Op ons kunt u rekenen.
Zodat het werkt!


Voor u geen standaardpakketten en all-in servicecontracten, maar dienstverlening op maat. Uw wensen staan daarbij centraal. U ervaart een hoge mate van transparantie die voorkomt dat de prijs-kwaliteitsbeleving uit balans raakt. Wij werken hierbij op basis van werkelijk bestede tijd.


Klantportaal 088 87 20 200

Ervaringen van onze klanten

‘De installatie ging heel soepel, binnen een paar uur was alles geregeld.’

  • Piet-Hein Oostvogel

    ‘We hebben te maken met gevoelige patiëntinformatie. Al onze medewerkers zijn afhankelijk van toegang tot de systemen. En er komen honderden telefoontjes per dag binnen. Je kunt natuurlijk nooit alle risico’s afdichten, maar je kunt het wel zo goed mogelijk regelen. Westers helpt ons hierbij, al jaren. Zo hebben we net weer nieuwe computers geleaset via hen. De installatie ging heel soepel, binnen een paar uur was alles geregeld.’

    Piet-Hein Oostvogel

Laatste nieuws

Blijf op de hoogte van al ons laatste nieuws.

Wereldwijde computerstoring treft klanten van Westers niet!

Wereldwijde computerstoring treft klanten van Westers niet!

Vandaag hebben alle media u geïnformeerd over een grote computerstoring die wereldwijd voor problemen zorgt en onder andere Schiphol heeft geraakt. Deze storing, veroorzaakt door een softwarefout zorg dat Windows systemen niet meer opstarten én…


Bekijk al het nieuws