Niels Spiering | Stichting Odion

Onze naam valt zelfs aan de keukentafel

‘Hoe wil je het hebben? Wat zijn je andere eisen? Westers kent onze zorgsituatie goed. Toch vroegen ze alle gebruikersgroepen naar hun wensen. Dat getuigt van een proactieve houding. Dit is een leverancier die met ons meedenkt. Als ik onverhoopt een probleem heb, dan wil ik graag snel een oplossing. Niet pas over drie weken. Daar selecteren wij onze leveranciers op. Westers heeft die test glansrijk doorstaan. Je krijgt hier razendsnelle hulp tegen een prima prijs, ook buiten kantoortijden. Dát vind ik echte service. Onbetaalbaar. Volgens mij valt onze naam soms zelfs aan de keukentafel…’

‘Je krijgt hier razendsnelle hulp tegen een prima prijs, ook buiten kantoortijden’

Zorginstellingen: kies een partij die onbegrensd meedenkt in oplossingen

‘Deze club ontstijgt het niveau van techneuten. Dat komt door hun menselijke manier van communiceren. Ze hebben oprechte interesse in het oplossen van onze problemen. Onbegrensd. Zelfs als dat betekent dat ze flink moeten schakelen met onze andere leveranciers. Hoe toegankelijk wil je het hebben? Op zulke momenten toont Robin Nijhof dat zijn organisatie de juiste match is met de non-profitsector en zorg. Wat ik hem toewens? Behoud jullie servicegerichte karakter, Westers!’

Niels Spiering is programmamanager ICT bij Stichting Odion, een zorgaanbieder voor Zaanstreek, Waterland en Kennemerland.

Terug naar het overzicht